Background

با هر قطره خونت منم مثل تو می میرم

پس از پنج روز سکوت بالاخره یک نماینده فغان سر داد  ، واکنش نماینده مجلس به قتل ستار بهشتی وبلاگ نویس در بند  که پس از روزها سکوت از سوی مسئولان و رسانه ها، امروز احمد توکلی خواستار پاسخگویی دستگاه قضایی و اطلاعاتی در مورد ستار بهشتی شد. در همین حال خبر از تشکیل کمیته پیگیری مرگ ستار بهشتی در مجلس می رسد

__نطق توکلی درباره مرگ وبلاگنویس در زندان 
توکلی با اشاره به مرگ یک وبلاگ نویس به نام ستار بهشتی که به دلیل اهانت به برخی مسئولان و درج فراخوان در وبلاگ خود زندانی شده و در زندان فوت کرده است، گفت: این اتفاق باعث شده است که رسانه‌های خارجی در روزهای اخیر موضع گیری هایی را در این خصوص داشته باشند.  وی ادامه داد: دولت های خارجی در این باره غوغا به پا کردند چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در این خصوص توضیح نمی دهند، مرگی اتفاق افتاده و باید توضیح داده شود. 

 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید با مقصران این امر برخورد کند، بیان کرد: توصیه می کنم اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجه این موضوع را پیگیری کنند و گزارش آن را بدهند.

وی با بیان اینکه باید سعه صدرمان را افزایش دهیم، به رفتار حضرت علی (ع) با خوارج اشاره کرد.  رئیس سابق مرکزی پژوهش های مجلس با بیان اینکه فراخوان یک وبلاگ نویس چقدر می تواند تاثیر داشته باشد، ادامه داد: چرا با اینگونه اقدامات برای نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه ایجاد کرده و آبروی شهدا را می برید.توکلی گفت: توصیه می کنم بجای سخت گیری به وبلاگ نویسان به دنبال مسئولان و صاحب منصبان فاسد و متهم به فساد باشید که اینگونه بلاها را به سر مردم می آورند. . . .

 __کمیسیون امنیت ملی درباره مرگ ستار به ملت گزارش دهد 
 نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نتیجه‌ی گزارش خود درباره وبلاگ‌نویس ایرانی را ارائه خواهد کرد.  به گزارش ایسنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد، در واکنش به طرح مطالبی در نطق احمد توکلی در خصوص ستار بهشتی وبلاگ‌نویسی ایرانی، گفت: کمیسیون امنیت ملی در جریان این حادثه قرار گرفته و کمیته‌ی امنیت این کمیسیون مسئولیت پیگیری این موضوع را عهده‌دار شده است.  

وی افزود: من از آقای بروجردی رییس کمیسیون، خواستم نتیجه گزارش کمیسیون را بعد از نهایی شدن به اطلاع همکاران و ملت عزیز برسانند که اگر خدای ناخواسته نکته خاصی بوده اطلاع داده شود.  ابوترابی با بیان اینکه انسان در معرض آسیب است، یادآور شد: از کمیسیون امنیت ملی خواستیم گزارش نهایی را برای روشن شدن اذهان عمومی ملت ارائه کنند. آنها هم کارشان را شروع کرده‌اند و ان‌شاءالله در ارائه این گزارش تسریع خواهند کرد.  

به گزارش مهر، ابوترابی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کرده و در آن خصوص کمیته ای تشکیل داده است. . . .

 __ستار بهشتی: مرگ شرف داره به این بردگی(لینک صوتی)  
برای شنیدن صدای شهید ستار بهشتی اینجا کلیک کنید و یا از پلیر ذیل استفاده نمایید


.:لطفا برای آگاهی بخشی بیشتر به اشتراک بگذارید:.
 ๑۩۞۩๑*رویــــــــای آزادی*๑۩۞۩๑

نگاره: ‏پس از پنج روز سکوت بالاخره یک نماینده فغان سر داد
واکنش نماینده مجلس به قتل ستار بهشتی وبلاگ نویس در بند

پس از روزها سکوت از سوی مسئولان و رسانه ها، امروز احمد توکلی خواستار پاسخگویی دستگاه قضایی و اطلاعاتی در مورد ستار بهشتی شد. در همین حال خبر از تشکیل کمیته پیگیری مرگ ستار بهشتی در مجلس می رسد.
.
.
.
__نطق توکلی درباره مرگ وبلاگنویس در زندان
توکلی با اشاره به مرگ یک وبلاگ نویس به نام ستار بهشتی که به دلیل اهانت به برخی مسئولان و درج فراخوان در وبلاگ خود زندانی شده و در زندان فوت کرده است، گفت: این اتفاق باعث شده است که رسانه‌های خارجی در روزهای اخیر موضع گیری هایی را در این خصوص داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت های خارجی در این باره غوغا به پا کردند چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در این خصوص توضیح نمی دهند، مرگی اتفاق افتاده و باید توضیح داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید با مقصران این امر برخورد کند، بیان کرد: توصیه می کنم اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجه این موضوع را پیگیری کنند و گزارش آن را بدهند.وی با بیان اینکه باید سعه صدرمان را افزایش دهیم، به رفتار حضرت علی (ع) با خوارج اشاره کرد.

رئیس سابق مرکزی پژوهش های مجلس با بیان اینکه فراخوان یک وبلاگ نویس چقدر می تواند تاثیر داشته باشد، ادامه داد: چرا با اینگونه اقدامات برای نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه ایجاد کرده و آبروی شهدا را می برید.توکلی گفت: توصیه می کنم بجای سخت گیری به وبلاگ نویسان به دنبال مسئولان و صاحب منصبان فاسد و متهم به فساد باشید که اینگونه بلاها را به سر مردم می آورند.
.
.
.
__کمیسیون امنیت ملی درباره مرگ ستار  به ملت گزارش دهد
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نتیجه‌ی گزارش خود درباره وبلاگ‌نویس ایرانی را ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد، در واکنش به طرح مطالبی در نطق احمد توکلی در خصوص ستار بهشتی وبلاگ‌نویسی ایرانی، گفت: کمیسیون امنیت ملی در جریان این حادثه قرار گرفته و کمیته‌ی امنیت این کمیسیون مسئولیت پیگیری این موضوع را عهده‌دار شده است.

وی افزود: من از آقای بروجردی رییس کمیسیون، خواستم نتیجه گزارش کمیسیون را بعد از نهایی شدن به اطلاع همکاران و ملت عزیز برسانند که اگر خدای ناخواسته نکته خاصی بوده اطلاع داده شود.

ابوترابی با بیان اینکه انسان در معرض آسیب است، یادآور شد: از کمیسیون امنیت ملی خواستیم گزارش نهایی را برای روشن شدن اذهان عمومی ملت ارائه کنند. آنها هم کارشان را شروع کرده‌اند و ان‌شاءالله در ارائه این گزارش تسریع خواهند کرد.

به گزارش مهر، ابوترابی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کرده و در آن خصوص کمیته ای تشکیل داده است.
.
.
.
__ستار بهشتی: مرگ شرف داره به این بردگی(لینک صوتی) 
بر روی لینک ذیل کلیک کنید
http://soundcloud.com/frl-journalist/masih-alinejad-sattar-beheshti-fatta

.:لطفا برای آگاهی بخشی بیشتر به اشتراک بگذارید:.
๑۩۞۩๑*رویــــــــای آزادی*๑۩۞۩๑‏

برچسب:
Share

لطفـــــــا عقاید خود را بدون توهین به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی بیان بفرمایید...