Background

واقعا از نگاه این کودک شرمسار نمی شوید!

 می توان هررنجی را تاب آورد مادامی که معنایی در آن باشد مانند عشق
 
تا کی جلوی عشـــــق مادر را خواهید گرفت؟! 
واقعا از نگاه این کودک شرمسار نمی شوید!
در کدامـــــین دادگاه باید محاکمه شوید؟
نسرین را آزاد کنید

.:لطفا برای آگاهی بخشی بیشتر به اشتراک بگذارید:.
๑۩۞۩๑*رویــــــــای آزادی*๑۩۞۩๑

نگاره: ‏تا کی جلوی عشـــــق مادر را خواهید گرفت؟!
در کدامـــــین دادگاه باید محاکمه شوید
نسرین را آزاد کنید
.
.
.
سه ساعت و نیم چشم انتظاری بی نتیجه فرزندان نسرین ستوده برای ملاقات
همسر نسرین ستوده، وکیل دربندی که این روزها در اعتصاب غذای اعتراضی به سر می برد می گوید: از دادستانی تماس گرفتند و گفتند بچه‌ها نامه‌ی ملاقات حضوری دارند. ظرف یک ساعت باید خودم را به دادستانی که در بازار تهران است می رساندم، مهراوه را از مدرسه و نیما را که سرما خورده است از خانه بر میداشتم و سر ساعت در سالن ملاقات حاضر می‌شدیم.

به گزارش کلمه، رضا خندان در ادامه ی شرح ماجرای امروز خود در صفحه ی فیس بوکش افزوده است: سالن ملاقات که همیشه با نامه‌ی دادستانی ملاقات حضوری می دهد اعلام کرد که ملاقات شما از درب اصلی زندان و محلی که زندانیان رفت و آمد می‌کنند باید صورت بگیرد. با این حال درب اصلی نامه‌ی دادستانی را از ما گرفت و درست سه ساعت و نیم ما را مقابل زندان منتظر گذاشت. سرفه‌های آسم نیما که سرما خورده است در هوای آلوده‌ی آنجا شروع شد.

رضا خندان همچنین نوشته است: بخش اداری زندان تعطیل شد و یک ساعت پس از تعطیلی زندان دست از پا درازتر برگشتیم. ۳ ساعت و نیم چشم بچه‌ها به در زندان بود و با هردفعه باز و بسته شدن منتظر بودند که آنها را برای ملاقات صدا می کنند. اما هیچوقت این اتفاق نیفتاد.

همسر نسرین ستوده در ادامه آورده است: این هم ملاقات حضوری دادستانی بود برای بچه‌هایی که مادرشان در اعتصاب غذا است و ۴ ماه است که از ملاقات حضوری بچه‌هایش محروم است. همه‌‌ی آنها دست به دست هم دادند تا امروز حسابی حال بچه‌ها و ما را بگیرند. مطمئنا بازی های بدتری هم الان با نسرین در داخل سلول می‌کنند و اگر موفق شوند کشور ما آباد اقتصاد ما پررونق، فقر، اعتیاد و بیکاری ریشه‌کن و در مقابل کشورهای دیگر سربلند خواهیم شد.

پیش تر کلمه گزارش داده بود که این فعال حقوق بشر در بند که از دو هفته ی پیش دست به اعتصاب غذای اعتراضی زده است، در پی وخامت حالش به بهداری این زندان منتقل شده است. تشدید برخوردها با این وکیل در بند در حالی است که از جمله دلایل اعتصاب غذای او ناشی از تبعیض های غیرقانونی با وی در ملاقات با فرزندانش است. همچنین هفته ی گذشته وی را به انفرادی بند امنیتی ۲۰۹ منتقل کردند.

نسرین ستوده از ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ در بازداشت است و در دادگاه به جرم “اقدام علیه امنیت ملی، تبانی و تبلیغ علیه نظام و عضویت در کانون مدافعان حقوق بشر” به تحمل ۶ سال حبس تعزیری، ۲۰ سال محرومیت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعیت خروج از کشور و به جرم تظاهر به بی حجابی به ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است.


.:لطفا برای آگاهی بخشی بیشتر به اشتراک بگذارید:.
๑۩۞۩๑*رویــــــــای آزادی*๑۩۞۩๑‏

برچسب:
Share

لطفـــــــا عقاید خود را بدون توهین به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی بیان بفرمایید...