Background

هدیــــه ای برای وزیر بی لیاقت!

تعدادی از اعضای جنبش عدالت خواه دانشجویی در اعتراض به آتش سوزی کلاس درسی در در روستای شین‌آباد، با در دست داشتن بخاری نفتی مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش حاضر شدند.

به گزارش ایسنا،این مراسم نمادین که به گفته برگزار کنندگان با هدف هدیه دادن بخاری نفتی به وزیر آموزش و پرورش به علامت اعتراض به فوت یک دانش‌آموزر و مجروحیت چندی دانش‌آمو دیگر در اثر آتش سوزی در مدرسه با بخاری نفتی برگزار شد، با برخورد نیروهای حراست آموزش و پرورش و کارکنان این وزارت‌خانه مواجه شد و به گفته دانشجویان بخاری مذکور توسط این نیروها ضبط شد. 

اگر دلسوزی و خرد و مدیریت و درایت به اندازه کافی در مدیریت وزارتخانه ای که دلبندان مردم بدانجا سپرده میشود وجود داشته باشد آنگاه شاهد این حوادث نخواهیم بود و وزیر آموزش و پرورش هم برای فرار از بار مسئولیت و استیضاح و برکناری مجبور به هزینه از جیب خود مردم آن هم بعد از فاجعه نخواهد بود!

نکته ی آخر اما طلبکاری همیشگی و اعتماد به نفس کم نظیر وزیر آموزش و پرورش است که گوی سبقت را در این زمینه از بقیه مسئولین ربوده است . او چنان آسوده در مورد اتفاقات مشابه سخن می گوید و تقصیر را گردن دیگران می اندازد که گویی ایشان وزیر شده اند وزارت و ریاست کنند نه مدیریت!

البته این سئوال نیز مطرح است که این طلبکاری و اعتماد به نفس جناب ایشان ازکجا نشات می گیرد؟ آیا او سابقه و فعالیت علمی متفاوتی داشته که چنین شانی برای خود قائل است که به طعنه می گوید «من باید عذرخواهی کنم؟» یا «وزیر که عذرخواهی نمی کند».  

در پایان میگوییم: "جناب اعتماد به نفس! قبل از حادثه ، هزینه می کنند نه بعد از آن"

  ๑۩۞۩๑*رویــــــــای آزادی*๑۩۞۩๑

برچسب:
Share

لطفـــــــا عقاید خود را بدون توهین به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی بیان بفرمایید...